Regulamin forum internetowego Hipnoza Świadomość Wolność
Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z Forum internetowego Hipnoza Świadomość Wolność zwanego dalej Forum, Forum jest wyodrębnioną ze strony głównej internetowej http://www.hipnozaswiadomosciwolnosc.pl/ częścią, która służy do prowadzenia dyskusji, wymiany myśli, poglądów, opinii na temat(y) zawarte, oraz pokrewne umieszczone na stronie głównej.
2. Użyte w niniejszym regulaminie określenia oznaczają:
a. Administrator, administrator junior - osoba prowadząca i zarządzająca Forum będąca jednocześnie moderatorem każdego działu Forum. Postanowienia dotyczące moderatora stosuje się odpowiednio do administratora.
b. Moderator - osoba strzegąca porządku w powierzonym dziale Forum. Moderator posiada uprawnienia modyfikacji zawartości powierzonego działu Forum, usuwania treści niezwiązanych z tematyką Forum bądź sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami.
c. Dział Forum - wyodrębniona z całości część Forum ze względu przeznaczenie i zawartość merytoryczną.
d. Użytkownik - osoba, która po wstępnej weryfikacji została zarejestrowana na Forum, mająca prawo do przeglądania zawartych na Forum treści oraz rozpoczynania nowych wątków.
e. Wątek - dyskusja w określonym temacie.
f. Post - wiadomość wysyłana przez użytkownika do określonego wątku.
g. Logowanie - proces identyfikacji użytkownika Forum przez system informatyczny na podstawie nazwy użytkownika oraz używanego przez niego hasła.
Użytkownicy
4. Użytkownikiem jest każda zarejestrowana przez administratora osoba fizyczna.
5. Rejestracja użytkowników odbywa się na oznaczonej stronie internetowej Forum. Podczas rejestracji wymagane jest podanie: adresu e-mail, nicku oraz hasła za pomocą którego użytkownik będzie się logował do Forum.
6. Każdy użytkownik działa na Forum pod nazwą. Nazwą użytkownika tzw. nick, nickiem nie może być adres mailowy.
Posty
7. Każdy z użytkowników ma prawo w granicach oznaczonych niniejszym regulaminem do zamieszczania postów na Forum. Zamieszczanie postów na Forum możliwe jest po uprzednim zalogowaniu.
8. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone na Forum przez użytkowników.
9. Zamieszczanie na Forum treści sprzecznych z prawem i dobrymi obyczajami jest zabronione. Opublikowanie postu zawierającego takie treści powoduje usunięcie postu przez moderatora lub skreślenie z listy użytkowników. W przypadku złamania prawa przez użytkownika na Forum administrator powiadamia odpowiednie organy ścigania.
10. Administracja forum będzie usuwała watki, posty lub konta użytkowników, którzy bez uprzedniej zgody będą reklamowały swoje usługi, bądź strony na forum.
11. Moderator ma prawo do przenoszenia wątku między działami Forum, jeżeli nie odpowiada on działowi, w którym został zamieszczony przez użytkownika oraz usuwania postów niezwiązanych z tematyką Forum.
12. Rejestrujący się użytkownik po rejestracji w ciągu 12 godzin ma obowiązek napisać minimum jeden post, inaczej zostanie wykluczony z uczestnictwa forum.
Postanowienia końcowe
13. Administrator obowiązany jest powiadomić użytkowników o każdej zmianie regulaminu.
14. Brak akceptacji postanowień regulaminu wiąże się z niemożliwością korzystania z Forum.